بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۱۵۲
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به ظرفیت‌های این نهاد در ابعاد مختلف گفت: جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش را برعهده دارد.

امیرحسین استقلال در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش را بر عهده دارد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و همچنین تجاری‌سازی ایده‌ها و فناوری‌ها و کارآفرینی پرداخت.

وی افزود: با توجه به مجوز و تجربه و دانش‌هایی که جهاد دانشگاهی استان فارس دارد، این آمادگی را داریم تا در موضوع افکارسنجی(داده‌های واقعی)، موضوع ارزیابی شایستگی کارکنان، موضوع آموزش‌های ویژه کارکنان دولت(کارگاه آموزشی، بازدید، دوره‌های عملی، دوره‌های بدو استخدام)، ارزیابی و رتبه‌بندی مشاوران و پیمانکاران و cdms کمک کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف با استفاده از ایده‌های کشوری و هزینه‌های کمتر نیز می‌توانیم در موضوع اتاق فکر استان فارس نقش پررنگی را ایفا کنیم.

استقلال در ادامه از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خواست با توجه به مشکلاتی که در ساختمان‌های مختلف این مجموعه از جمله ساختمان مرکز پژوهشی، درمانگاه، ساختمان معاونت آموزشی، ساختمان معاونت پژوهشی و ... وجود دارد، نگاه ویژه‌ای در خصوص تأمین اعتبار جهت تعمیرات اساسی آن‌ها داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس نیز در این نشست با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از مجموعه‌های رشد یافته در دل نظام و انقلاب اسلامی است که اساس تشکیل آن کمک به رشد و توسعه نظام است، افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی از زمان تاسیس تا به امروز، گره‌هایی را باز کرده که باز نمی‌شده است.

احمدعلی افکاری به پژوهشگاه رویان که یکی از مراکز زیر مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کشور است، اشاره کرد و گفت: رویان، مرکز پژوهشی بسیار ارزشمندی است که خدمات بسیار بزرگی را به کشور ارائه داده است.

افکاری در بخش پایانی سخنانش بر ضرورت ارتباط بیشتر و تعامل دوجانبه بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس و جهاد دانشگاهی استان تأکید کرد و از اعلام آمادگی این سازمان برای استفاده از تجربیات جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به خصوص در زمینه رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در موضوع ارزیابی عملکرد خبر داد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر